Mijn visie op organisatie ontwikkeling
Veel mensen en organisaties ervaren onrust. Hoe krijg je rust als basis voor groei? Ik heb daar één sleutelwoord voor: verbinding. Niet alleen binnen de organisatie, maar vooral binnen jezelf. Verbind hoofd en hart. Verschillende organisaties heb ik op deze manier succesvol geholpen.
Door de klant handvatten te geven voor verdere ontwikkeling, wil ik hem helpen om zijn problemen en uitdagingen aan te gaan en ook daadwerkelijk op te lossen. Ik help klanten om te zien. Ik geef ze grip, een uitweg uit de tunnel en een perspectief naar de toekomst. Klanten ervaren dat ook zo. Er gebeurt echt iets als jij er bent, zeggen klanten wel eens tegen mij. Dat vind ik heel bijzonder en waardeer ik natuurlijk. Soms is dat heel concreet en bewust, maar soms ook juist onbewust en moeilijk te benoemen. Maar dat maakt niet uit. Het gaat er mij om dat klanten de eerste stappen zetten en echt in beweging komen.
